Over mij

Mijn foto
Ik ben Frank Hoekzema. Ik ben geboren in 1982 en woon in Zeist. Ik heb thuis een vrouw en twee zoontjes, geboren in maart 2007 en 2009. Wij zijn gek op huisdieren en hebben of hadden onder andere poezen en konijnen. Naast de liefde voor dieren hou ik er erg van om mijn tijd buiten te besteden en vandaar dat ik ook heb gekozen voor mijn beroep als Golf Professional. Ik ben in Engeland opgegroeid en daar begon ik met golfen op mijn twaalfde. Golf is in Engeland natuurlijk een grotere sport dan in Nederland en het wordt er echt met de pap lepel in gegoten. Op mijn 17de had ik al een scratch ( 0 ) handicap en ik heb in Engeland voor zowel het onder 21 jaar, als volwassen county team gespeeld. Ik heb als spelende amateur veel plezier gehad en veel bereikt in het spel. Nu heb ik de mogelijkheid om met veel plezier mijn kennis over te kunnen brengen aan golfers van elk niveau hier in Nederland.

maandag 14 november 2011

Test

Welkom op mijn nieuwe blog. Dit is een test om te kijken of alles werkt.




Location:Gandhilaan,Zeist,Nederland

Geen opmerkingen:

Een reactie posten